;

Thursday, June 11, 2009

Peminjam wang dibunuh ala mafia


Kok Chin (kiri) memeriksa lokasi Kolandasamy dibunuh di Kampung Kuala Garing, Rawang semalam.


GOMBAK – Kemunculan sebuah kereta Ford berwarna kelabu bersama tiga lelaki di Kampung Kuala Garing, Rawang di sini semalam membawa ajal kepada seorang ketua kampung yang ditembak dan ditetak hingga mati.

Pembunuhan ala Mafia terhadap D. Kolandasamy, 47, berlaku pada pukul 8.22 pagi ketika mangsa berada di hadapan rumahnya sambil memerhati ternakannya.

Dua daripada tiga lelaki tersebut turun dari kereta dan menghampiri Kolandasamy sebelum mereka melepaskan tembakan dari jarak dekat ke arah mangsa.

Selepas ditembak, kepala dan leher mangsa kemudian ditetak beberapa kali dipercayai bagi memastikan mangsa mati.

Isteri mangsa, K. Renganagei, 51, yang sedang bersarapan keluar menjenguk selepas hairan terdengar bunyi bising orang bertengkar dengan suaminya.

“Sebaik dua lelaki nampak saya mereka bertanya sama ada saya nampak atau tidak kejadian tembakan itu.

“Belum sempat saya menjawab, salah seorang lelaki itu melepas satu das tembakan ke arah saya tetapi nasib baik ia tersasar,” cerita Renganagei.


0 comments:

YOUTUBE GOLDPOWER2U

LOKASI CENTRE BUKIT CHERAS

READER

About Me

My photo
TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG SAYA harapan saya semoga blog ini dapat dimanfaatkan untuk kita semua disamping dapat berinteraksi walaupun dimana kita berada.FINALLY for all visitor,THERE ARE NO STRANGER IN THIS WORLD. ONLY FRIENDS WE HAVE AND TOGETHER TO TOP...GO GO

LIVE TRAFFIC

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP